سراب محبت

سراب محبت
نويسندگان

حیف نون داشته هلو می خورده، به هسته اش که می رسه میگه به به! گردو هم داره!


به حیف نون می گن: نفت، طلای سیاه است. حیف نون فرداش یه ۵ لیتری می اندازه گردنش!


سؤال خفن امتحان تاریخ : احمد شاه قاجار را فقط نام ببرید؟


غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن!


وقتی مضرات سیگار رو توی یه مجله خوندم انقدر ترسیدم که قسم خوردم دیگه مجله نخونم!


ﺑﻪ حیف نون ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻨﻮﯾﺲ ﻣﻨﺎﺭ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻪ ﭼﻨﺎﺭ! ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺨﻮﻧﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﯿﺎﺭ!!!!!!!!


غضنفر پاش درد میگیره، قرص مسکن میگذاره تو جورابش!



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت23:35---6 خرداد 1391


sodi
ساعت23:02---6 خرداد 1391
سلام دوست من
مرسي كه بهم سر زدي و نظر دادي
منم از وبلاگت ديدن كردم.
خيلي ناسه عسيسم
در ضمن لينكت كردم بازهم بهم سر بزن
موفق باشي گلم


moh3n
ساعت21:49---6 خرداد 1391

من رفتم و تو فقط گفتي بروبه....

مدتهاست که بي تابم بي تاب بازگشت وکلام آخرت....

راستي "به سلامت"بود يا" به جهنم"؟؟
.................................................
سلام وبلاگ جالبی دارید
برات آ{زوی موفقیت دارم
عزیزم یه درخواست دارم ازت
میشه بهم یه کوچولو سر بزنی؟
اومدی نظر یادت نره ها
بیا مننتظرتم
چشم به راهم نزاری ها!!!!!
یا علی
××××××××××××××××××××××


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, ] [ 19:12 ] [ لیلا مجذوب ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 97270
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1